Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Elli - 4 februari 2008 19:59

Hittade för bara ett tag sen världens bästa å sötaste intro! (som jag bara måååste lära mig!!!). har redan lärt mig Smoke On Water och 7 Nation Army, de är väl de vanligaste - iaf i vårt skolacafé. xD


MEN! Nu ska jag lära mig nåt helt nytt, som kanske ingen annan kan i vårt skolcafé. Hehe xD


Tänker inte avslöja vilket intro det är ännu, eftersom att jag är osäker på om den är 100% rätt! :D :$

Kanske att jag avslöjar det i veckan... Mina kompisar kan kanske säkert klämma ur mig vad det är för nåt.. De brukar va bra på det ibland. :P

Men men, vi får se. :D


Kram



P.S

Yrsa: det skulle krävas något mycket stort för att jag skulle ge upp både Lena eller Tokio Hotel. Lena kommer ju alltid att sitt i hjärtat, men jag tvivlar på att jag kommer att tröttna på TH - de har ju sin egen stil OCH deras egna Bill! ;) Honom kan mna ju bara inte tröttna på. xD

Presentation

Omröstning

Vad tycker du om Min nya styling på bloggen?
 Hel cool
 Bra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards